ammi's

Min helg

VANLIGA DAGAR Permalink0
Kom precis hem ifrån att ha varit i Nässjö, vid Fredriks släktings sommarstuga! Var lite släktkalas och sådär. Är så sjukt mätt, minns inte senast jag åt så mycket. Åt älg-gryta med nypotatis, fanns även älgkebab, gott faktiskt! Och sedan blev det tårta och hembakad ostkaka med glass, ja ni hör ju själva haha, inte konstigt man är mätt.

Igår blev det marknadshäng med Erica. Älskar jönköpings marknad, inte jättemycket stånd kanske men det är så mysigt på något sätt, och alla affärer har maasssssssaaaa rea osv! Hittade dock bara ett par trosor och en sjal, kostade 30 kr sammanlagt. Inte värt att ta kort på :( Hade velat hitta mer, var där idag också vid 19-tiden men affärerna var stängda då. Synd. Nu ska jag kolla skräckfilm själv tror jag, har så tråkigt.



Kom ett åskoväder tyvärr, men kunnat bada på tomten om vi ville :) 


Och jag agerade dagisfröken typ, blir alltid så, men älskar ju barn :)
Haha den ena var så söt mot mig, hon fyllde 8 nu, vi satt och pratade och så sa hon: "Tänk att jag inte träffade dig på 7 år :( :("
Till top