ammi's

Glossybox Maj

VANLIGA DAGAR Permalink1
Månadens glossybox innehöll en trätandborste, läppglans, hawaiian tropic solkräm, deospray och två färginpackningar för håret (färgerna silver och chokladbrun).. Så synd ändå, hade kunnat älska den här boxen, för det var rätt roliga saker. MEN för det första så har jag ju självklart redan exakt en sån solkräm fast i större flaska, (fast det kan ju inte företaget veta).

Sedan passar ingen utav färginpackningarna mig, för jag är typ mörkblond nu. Den med silverfärg ska man ju ha när man är ljus/vit-blond, och det kommer jag aldrig bli igen. Får se om jag vågar använda den chokladbruna inpackningen nästa gång jag färgat mörkare igen, men är så rädd att det ska bli fläckigt. 
Läppglans använder jag heller aldrig, eftersom det känns så klibbigt, så det var också synd.

Var mest nöjd med trätandborsten i månadens glossy faktiskt! Väldigt annorlunda och söt. 
Men man får väl ge och ta lite, fortfarande värt 139:- i månaden eftersom produkterna är av mycket högre värde än så. Tanken är ju egentligen att man ska få testa nya produkter man aldrig sett innan. Förra månaden var jag typ nöjd med hela boxen, men glömde lägga ut den på bloggen, haha.

 
 
#1 - - elina:

Ååh vad kul att du tyckte det såg bra uut :D för jag har gjort dom själv, det finns att köpa på kicks. Håller faktiakt otroligt bra! Irriterande att inte gnugga sig i ögonen dock .... haha :)

Till top