ammi's

#sjuk

VANLIGA DAGAR Permalink2
Vaknade upp igår med förkylningen från helvetet, bläääääää.. Skippade föreläsningarna för man klarar inte att sitta tyst där i 3 timmar när man knappt kan andas. Åkte däremot till insparksavslutningen på eftermiddagen när jag kände mig lite piggare! Hade redan betalt 180 kr för det. Skriver mer om det sen.. Ska nämligen till vårdcentralen snart för som grädde på moset har jag förmodligen fått något hudvirus i ansiktet också, kliar som fan och har spridit sig till ett område på ca 5 centimeter nu...... Vidrigt faktiskt.

Rolig bild jag blev taggad i på FB haha! Vårt spex innan nattuppdraget.
 
#1 - - Erica:

Vad är oddsen? Vaknade upp förkyld idag med och orkar knappt röra mig, haha...

#2 - - Amanda:

sv: haha så sjukt! men verkligen typ alla är sjuka nu, flera i skolan, jag, isak osv!

Till top