ammi's

Jävla skit

VANLIGA DAGAR Permalink0
Inte så glad tjej idag. Har misstänkt i några dagar nu att urinvägsinfektionen inte gett med sig,
och nu imorse fick jag det bekräftat. Mitt kiss var typ konjakfärgat, alltså brunt, aldrig sett så förut.
Plus att jag vaknade med molvärk i nedre ryggen, speciellt på vänstra sidan, som jag trodde berodde på magen.
Men det är kvar och dessutom ondare nu några timmar senare, så förstår ju att det är njurarna. 
Så jävla typiskt. Måste fått fel penicillin eller något, dom kunde ju inte hitta några bakterier i urinprovet
och därmed inte veta exakt vilket penicillin jag skulle ha.

Så nu måste jag ringa runt till vårdcentraler igen. Eller måste förmodligen vänta tills imorgon för
testerna är säkrast på morgonurinen. Men imorgon ska jag fira pappas födelsedag så då har jag inte
tid att springa på vårdcentraler. Dessutom skulle jag vilja åka till DH idag, men just nu är jag så
ledsen över att infektionen är tillbaks, så vet inte vad jag ska göra. Så typiskt att jag ska behöva
lägga massa pengar på penicillin nu också när jag knappt har pengar. Får typ välja mellan
dagspass på DH eller penicillin. Fyyy.. Vill bara åka till mamma så hon kan ta hand om mig som ett
litet barn :(

 
Till top