ammi's

@DHW13

DREAMHACK Permalink2
Kör en liten snabbvisit i mitt "andra hem", där jag spenderat halva min ungdom känns det som.
DREAMHACK alltså!!!! Elfte gången jag går in genom portarna.. Men har ju dagspass tråkigt nog :(
Känns så sjukt att vara här haha. Kul att umgås med kusinerna och bror!
Värt varenda öre av dom 150 spänn som dagspass kostar iallafall.
Ska försöka va här längre än till 01 också, (då dagspasset går ut), men är nog lugnt så länge man
döljer bandet, och så länge man inte går ut och försöker gå in igen lixom.
Åååh älskar stämningen här! Hahah, var med i en kondom-tävling förut också. Vem som satte
på kondomer snabbast, haha öööh.. Men vann iallafall en gympapåse med 10 kondomer i, wow..

Juste, var på vårdcentralen förut med, men dom kunde såklart inte se några bakterier i urinen..
(Gjorde dom inte förra gången heller, men fick ju penicillin ändå och det blev ju lite bättre)
Men jaja, jag kör la på som vanligt då, och avvaktar, dock skulle dom skicka provet på odling också.
 

Dagspass!!! Och tottes armband, hahah..



Kondomtävlingen
#1 - - Linnea:

Det känns typ som om det är massa nya människor iår, folk som typ inte vet hur dh ska gå till haha!
Hade vart kul om du haft datorplats :/

#2 - - Amanda:

SV: Eller hur, den gamla generationen dreamhackare är inte där längre :( Haha.. Dom har gjort om så mycket med, men kommer alltid älska stämningen :')
Håller meeed.. Måste ha datorplats en till sista gång i livet :) (Säger jag efter varje gång dock..)

Till top