ammi's

This is the life

ALANYA Permalink0
Känns som det var en månad sen jag var i sverige, börjar glömma hur saker är i sverige haha! Insett en hel del här nere ändå, typ hur bra man kan må. Alla här nere har en annan inställning än i Sverige. När jag är hemma så väntar jag typ bara på bättre tider, när jag är här så är jag mitt uppe i de där bra tiderna. Önskar att det kunde va såhär jämt! Ingen ångest.
 
Det enda hemma jag saknar är typ familjen, vänner osv, men INGET annat. Inser att det enda som blockar mig från att må såhär bra, är jag själv. Att man inte vågar. Skulle verkligen vilja komma iväg från vanliga vardagen ett tag, få ett annat perspektiv på livet precis som jag får här nere. Skulle lätt vilja volontärjobba eller dra iväg som au pair typ,  det enda som blockar är jag själv, att jag inte riktigt vågar!
Till top