ammi's

Ge mig chiiips och cola

PARTY PARTY! Permalink1
Blev fest igår ändå, och det var typ helgalet.. Varför blir det alltid så när man inte varit
ute på ett tag?! Började med förfest på bymarken iallafall, och där träffade jag några som
också hade bokat biljett till emmaboda i förrgår, hahah gött ju! =)

Sen drog vi vidare till cbar och olearys, och på olearys var jag i konflikt med en vakt för
första gången i mitt liv, hahha fyfan vilken ångest! Eller det var inte så illa egentligen,
men jag gick ut och ställde mig utanför dörrarna med en dricka, vilket man tydligen inte får.
Så då känner jag hur någon tar tag i mig bakifrån, (antagligen ska han säga till mig).
Men jag vänder mig om snabbt och hinner inte se att det är en vakt innan jag slänger ur mig
"vem FAN är du?". Så det blev fyllecell i natt...
Nej jag skojar, hahah! Men han drog med mig in och tog min dricka, förståeligt!

Och här har vi nog anledningen till att kvällen var rätt galen..
#1 - - storasyster:

Han skulle inte ha tagit i dig, utan hänvisat dig in. Å du i din tur skulle ha bett om ursäkt o sagt att du trodde han var ngn annan.

Till top