ammi's

Tidsfördriv

VANLIGA DAGAR Permalink2
1. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till? - Oj! Hmm, typ Alice eller Eleonor :D
2. Vad kan du verkligen INTE äta? – Gravad lax... rå lök som vissa har i sås, USCHHH.
3. Vilken var den senaste filmen du såg? – Tror det var 'the awakening'.
4. Har du bra självförtroende? – Haha, det går i perioder.
5. Äger du en onepiece? – Neej
6. Snusar eller röker du? – Nej, aldrig gjort heller :D Stolt!
7. Beskriv ditt drömutseende – Ööööhhh... Brun hy, fylliga läppar, långt vågigt hår, fina ögon, haha!
8. Skriv namnet på en bästa vän – Alltså vadå bästa vän? Det sa man i lågstadiet. Men Erica då :D
9. Någon du har kysst – Min pojkvän, rätt uppenbart?
10. Den du saknar – Mina kusiner, min syster o.s.v!
11. Den du senast sov över hos – Fredrik
12. Vem skrev du senast med på Facebook? – Erica :)
13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? – Jaa, annars skulle jag väl inte ha den? Haha.
14. Vad väljer du, godis eller chips? – GODIS!
15. Hur många har du strulat med? – Haha jadu, har inte räknat sedan jag var 13 typ, haha!
16. Skäms du över någon av dina vänner? – Haha vaa? Nej.
17. Har du rykten efter dig?- Hade några falska rykten för några år sedan, som någon hade hittat på...
18. Din absolut sämsta egenskap? – Lättirriterad ibland, blyg, tråkig människa? Haha :(
19. Din bästa egenskap? - Hmm... Intelligent, mogen?
20. En låt du är beroende av just nu - Har typ slutat lyssna på musik :( Det är nåt fel på mig!
21. Vad stod det i ditt senaste inkomna sms? - "Tvättstugan"
22. Har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? – har hänt.
23. Kan man vara vän med sitt ex? – Njaaaa, kanske efter några år isåfall :)
24. Har du kysst en kompis? – Haha jaa.
25. Hur ofta dricker du alkohol? – Jadu, i genomsnitt kanske en gång i månaden?
26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? – Det är väl deras problem, men om det skulle vara någon som står mig nära hade jag nog blivit orolig.
27. Har du provat på droger någon gång? – Nej
28. Hade du kunnat ha distansförhållande? – Nej, aldrig igen.
29. Vad handlade din senaste dröm om? – Om jobbet tror jag...
30. Vad väger du? Är du nöjd med det? - Runt 52 kg just nu, så det är väl helt okej :)
31. Hur lång är du? Är du nöjd med det? – 165 kanske, är sjukt nöjd :) Kan ju ha höga klackar utan att bli 2 meter lång!
32. Vilken är den bästa svenska filmen? – Ciao bella är rätt bra, hmmmmm... Orkar inte tänka, haha.
33. De bästa svenska skådespelarna? - Ingen aning alltså.
34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? - Twilight!
35. Ditt humör för tillfället? – trööött
36. En vacker person – Megan Fox
37. Accepterar du okända som vänner på Facebook? – Nej, inte längre!
38. Vem kramade du senast? – Mamma tror jag!
39. Vem träffade du senast? – Fredrik
40. Är du kär just nu? – Jaa :)
41. Någon du vill träffa - Big brother deltagarna :O
42. När grät du senast? - Förra veckan tror jag.
43. Sminkar du dig varje dag? – Om det är skola ja.
44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? – Mamma, till typ 99% procent.
45. Är du helsvensk? - Japp!
46. Den bästa bloggen? - Mina vänners! Och kenzas.se eller isabelles.nu kanske?
47. En artist du inte gillar –
Håkan Hellström hatar jag!
48. En artist du gillar – Måånga
49. Är du en nagelbitare? – Nej!
50. Vad vill du bli när du blir äldre? – Klart man drömmer om att bli hollywoodfru typ :) Men får tänka mer realistiskt,
så vill bli fastighetsmäklare!
#1 - - Elinaaaa (kusin):

Åh saknar er med :( Vi får planera lite saker till sommaren :D♥

#2 - - storasyster:

Saknaden får vi göra nått åt tycker jag. :) Kul läsning! Kram

Till top