ammi's

Ankläppar

KROATIEN 2012 Permalink0
Fyfan, vaknade upp med världens jävla ankläppar imorse. Tror att jag lyckades bränna dom
igår, så därför har dom svullnat upp och är röda och svider. Särskilt ena sidan, haha. Jobbigt!

Aja, idag har vi varit i de mysiga städerna Sibenik och Vodice som ligger längre söderut i Kroatien :)
Det var 10 mil dit, och allt vi gjorde var att promenera runt lite och sen käka glass, haha värt? :D
Men "kulglass" är verkligen sjukt billigt här, 3 kulor för 10 spänn typ! Skulle föräta mig på glass
om jag bodde här. Samma med coca cola, 1,5 liter här kostar lika mycket som småflaskorna gör
i Sverige...

Förresten, lillebror tar typ 100 bilder med systemkameran per dag, så kommer lägga upp fina bilder
när jag kommer hem :) Han glömde usb-kabeln såklart, så jag kan bara lägga upp mobilbilder nu.


Eller okej, kanske inte ankläppar ;) Men eftersom jag har så små läppar i vanliga fall så såg dom gigantiska ut imorse, haha!

Till top