ammi's

Känslan som uppstår...

VANLIGA DAGAR Permalink1
när man luktar på parfym och inte känner något. Det har jag varit med om idag, eheh.
Jävla förkylning. Är inte i skolan, har inte blivit så mycket friskare sedan igår faktiskt :( Tvärtom.
I natt svullnade min näsa typ upp inuti så jag kunde inte andas genom den! Nässpray
hjälpte inte heller, kunde bara andas genom munnen. Ringde till mamma i panik verkligen.

Aldrig varit med om något liknande när jag varit förkyld, och jag brukar vara jävligt
täppt, men det var inte som vanlig nästäppa. Sedan har jag en sjuk värk i kroppen också,
och har haft vågor av illamående och kallsvettningar.

Vad fan är detta egentligen? Aldrig haft såhär konstiga symptom när jag varit förkyld.
Aja, hoppas på att det har försvunnit till imorgon!

#1 - - storasyster:

Uschiamej!! Hoppas verkligen du mår bättre snart!

Kram mitt ♥

Till top