ammi's

Tänker inte ta någon skit

VANLIGA DAGAR Permalink2
Märker att folk blev riktigt sura och en hade skrivit saker i bloggen
som antagligen var riktade mot mig etc, p.g.a att jag skrev att deras hemstad
Jönköping var dött och att det inte fanns fest.

Det fanns en anledning till att jkpg var dött i fredags, och det var
för att typ alla var på Håkan Hellström. Jag frågade säkert 50 pers om fest
eftersom jag var riktigt taggad, började redan på tisdagen, men typ hälften skulle
på håkan, och andra hälften letade fest själv. Sedan känner jag inte hela jkpg
eftersom jag inte bor där, så det fanns säkert fest någonstans. Så ja, det var nog
fel av mig att uttrycka att (hela) jkpg var dött. Men ska man behöva
definiera sig varje gång man skriver någonting? Allvarligt talat...
Ingen utav de jönköpingsbor jag känner visste fest iallafall.

Sedan fanns det säkert fest på lördagen, det har jag ingen aning om,
för skulle inte ens festa då.

Då var det utrett...
Får väl sluta skriva hissar/dissar-listor eftersom folk tar åt sig så mycket
och blir arga, vilket är tråkigt eftersom det inte är min avsikt :(
#1 - - Syster:

Du ska inte alls det sluta med dina underhållande hissa/dissa listor för att ngr få är överkänsliga!

Personangrepp är en sak - att tycka att en stad råkar vara 'död' en fredagskväll en helt annan!

Störtlöjligt!

#2 - - ammi - svar till syster:

sv: ja sant, håller fullkomligt med!

Till top