ammi's

Dagens outfit

OUTFITS/JAG JUST NU Permalink5
Tänkte lägga upp dagens outfit förut, men det typ failade.
Aja, den är väldigt enkel och tråkig, men har ju typ
bara dansat idag! Jag och fidde börjar bli grymma nu btw ;)

Nu ska jag och älskling gosa ner oss under täcket och se på
kärleksfilm! 'When a man loves a woman' blir det :)

#1 - - Linn:

Fin blogg, kolla gärna in min! :-)

Dagens blogg pågår just nu också i min blogg, och jag utser en vinnare imorgon, så kika gärna in och anmäl dig! ;-)

http://linnhahne.blogg.se/2011/january/vinnare-av-dagens-blogg.html#comment

#2 - - Jonas:

Fler dagens outfit :) snygg :)

#3 - - Becca:

Fin outfit, om du vill kan du vara med och tävla i dagens blogg!:D

#4 - - elin:

super fin blogg!

älskar ditt utseende , skit söt

#5 - - Emma :):

fint =)

Till top