ammi's

Jaha, tack då Fredrik!

VANLIGA DAGAR Permalink3
Jag: (Lyssnar på Riverside-låten) Ååh tagga dreamhack! Baby ska du ha datorplats?
Fredrik: Men va, ska du på dh? Sluta va så töntig!
Jag: ÖÖÖH? Ska gå på alla DH:n i hela mitt liv!
Fredrik: Men sluta, du är för gammal. Asså det är barnsligt med DH nu.
Jag: Men du är 17, jag är 16 så jag är fortfarande barnslig. Ska ha event iallafall.
Fredrik: Asså tjejer borde inte ens vara där...
Jag: ??????????

Vafan har det tagit åt honom? :O
#1 - - elina:

Öööööh du ska dit, oavsätt vad han säger :@

är man datorintresserad så spelar det ingen roll hur gammal man än är. har fan sett gamlingar där xD<3

#2 - - Magnus:

fan helt fel inställning ju, det e ju vi i vår ålder, (du e fortfarande 92a) som har där att göra, småungarna kan ju bli hemma..

#3 - - Elina - sv:

okej, han kanske är lite avundsjuk för att andra killar är där och kollar in dig osv! :) det hade inte jag varit förvånad över! vi måste ju ha lite förståelse för våra stackars pojkvänner när vi är där xD♥

Till top