ammi's

Tillbakablick år 2011

VANLIGA DAGAR Permalink1
Tänkte det skulle vara kul med en liten sammanfattning eftersom jag minns att jag
satt förra nyår och tänkte "undra vad 2011 har att bjuda på..."
Så detta hände under mitt 2011! :)

Såhär såg jag ut när året började:


Januari-Februari 2011
Året började bra med många fina och roliga stunder! Mindre kul var ju dock
att jag blev av med min iPhone 3G på en fest....


Gick oxå på buggkurs med fidde några gånger. Kul att kunna bugga efter det faktiskt :)


Mars 2011
Vill inte minnas denna månad, det blev en mardröm då jag och fidde gjorde slut.
Visste inte att man kunde må så psykiskt dåligt som jag gjorde, att man kunde
vara så förstörd inombords... i 3 månader dessutom, men mars ar ju värst.

Hängde iallafall med på spontanresa till Göteborg och kollade på opera
för att komma på andra tankar.


Sen dränkte jag mina sorger i alkohol och festade massa.


April 2011
Kanke den mest händelserika månaden år 2011.
Började med ett tillskott i familjen, MILTON!
Mitt bästa "inköp" någonsin :)



Sedan började jag umgås med massa nytt folk och hade många underbara
stunder!


Och sist men inte minst så påbörjade jag "operation blondie"!


Maj 2011
Rätt underbar månad faktiskt! Började umgås med bland annat Alicia och Rebecca :D


Var orangehårig oxå, usch haha.


Juni 2011
Oxå en ganska händelserik månad. Det bästa var att jag och älskling blev tillsammans igen 


Sedan var jag på skara sommarland med Fidde, Emma, Rickard & Kim!


Juli 2011
Var i Skåne med älskling!


Var oxå på min första festival - Emmabodafestivalen! :D
Och fler festivaler ska det bli ;)


Augusti-September 2011
Bytte till samhällsprogrammet i skolan :) Sedan flyttade vi oxå till lägenhet
eftersom mamma och pappa skildes.



Fyllde oxå 17 år och såg ut såhär!



Oktober 2011
Hade det riktigt stressigt i skolan faktiskt.


Hade oxå en riktigt lyckad halloween!


November 2011

Var i AUSTRALIEN!

December 2011 är ju nu, så behöver la inte skriva om det oxå? Haha!






#1 - - ap english essay:

As for me this year was very good and full of great moments!

Till top