ammi's

Nu har jag hämtat mig lite!

AUSTRALIEN 2011 Permalink2
Kom hem igårkväll, som de flesta redan vet hoppas jag! Så ni inte trodde
jag kraschat med flyget eller något, haha :D
Fredrik var här när jag kom hem oxå ♥ så orkade inte direkt sätta mig vid datorn,
orkade inte ens packa upp, utan vi myste hela kvällen med godis och hade massa
och prata om!

Tänkte slänga upp bilder senare på det jag shoppat och såå, ville bara visa
i ett inlägg att jag lever först, haha!


Bild från flyget när vi precis skulle möta dagen, här flyger vi över Afghanistan oxå,
så vackert!
#1 - - Elina Ljungqvist:

HAHAHAHA NEJ XD

han turken som satt mellan mig och linnea hade en killkompis som gjorde så :) hahaha! men det roliga var ju att dem gjorde det samtidigt och att båda visste det osv!

#2 - - storasyster:

Välkommen hem!

Äntligen kan jag pusta ut när jag nu vet att ni

landat o är hemma säkert igen. :))

Kram kram!

Till top