ammi's

MARDRÖM :'(

VANLIGA DAGAR Permalink2
Vaknade helt svettig för några minuter sen efter att ha drömt
hemskaste drömmen, och så sjukt verklig. Fyfan.

Drömmen...
Drömde att Mange, min käre vän från Skåne hade 2 tjejkompisar som
var världsberömda hackers. Och dom hackade ju såklart min blogg
och tog helt kontrollen över den. Dom hade bytt lösen o.s.v.
Sedan hade dom även tagit reda på en massa privata saker om mig
som dom skrev i inläggen, och alla mina kompisar trodde ju såklart
fortfarande att det var jag som bloggade. Tillsist tog dom reda på mitt
mobilnummer och skickade sms där dom utpressade mig med att
skriva ännu mer om mig om jag inte tillät dom att ha halva rätten till
min blogg och även tjäna pengar på den genom reklam o.s.v.
Jag accepterade såklart inte det, och dom fortsatte som innan.
Skitkul kändes det ju verkligen att gå in på sin egna blogg och
se den vara helt full av reklam och även läsa massa saker om sig
själv som var helt privata, och endel var inte ens sanna.
Dessutom hade dom typ ökat mitt besökarantal till 600-700/dag.
Och tillslut hade dom hackat hela min dator så jag kunde inte komma
in på min blogg överhuvudtaget :( Fyfan, vaknade i panik...

Ni skrattar säkert, och det kommer väl jag oxå göra snart.
Men fyfan vilken dröm :o

Förresten drog jag hem från skolan för några timmar sen p.g.a sömnbrist.
I går natt sov jag ju knappt överhuvudtaget, och denna natten bestod av
massa mer mardrömmar som jag vaknade av. Bara en liten parantes lixom.
Men jag var duktig och gjorde äckelmatteprovet idag iallafall :)
#1 - - elina:

stackare :< mardrömmar är det värsta som finns typ :o

#2 - - Humanitarian:

thank-you for the good and valuable information on your site

Till top