ammi's

UPPDATERING I KROATIEN

KROATIEN 2010 Permalink6
Tjaa bitches!
Har lyckats hitta en dator med internet
pa hotellet ;) Sa nu blir det ett inlćgg.
Men som ni ser sa kan jag inte skriva dom tre
sista bokstaverna i alfabetet... Gah.

Men ja, vi kom hit igšr morse iallafall och det ar
stekvader som fan, det ska det va hela veckan!
Alltsa ca 33 grader och bara sol.
Vi ligger pa stranden och badar i det
kristallklara vattnet hela tiden, underbart.
Har knappt brant mig heller, bara i fejset och mellan
brosten, bara for jag var blek dar :( haha.
Men nu ar jag snart neeeger.

Pa kvallarna ar det dock shopping som galler.
Affarerna ar typ oppna till midnatt, lol?!

Mjaaa, kan skriva hur mycket som helst.
Men vi ska nog satta oss pa en restaurang nu och chilla.
Det ar fortfarande 25 grader ute fastan det borjar bli morkt! ;)

Imorgon ska vi till Baška, en av dom finaste stranderna i Kroatien.
Kyyyyysss! ;đ


En strand i Malinska.


Min stekplats, hah!




#1 - - Big sis:

Playboy lakan - självklart. xD

Verkar vara väldigt varmt! puh!!

I Sverige, just nu - på västkusten iaf, är det kvavt o lite mulet.

Tack för uppdateringen!

#2 - - Fredrik:

hoppas du har de bra<3. saknar dig. hälsa ulla och isak från mig med :) puss<3

#3 - - ammi:

Jo idag var det riktigt hett, ca 35 grader. Och varmare ska det tydligen bli, haha.

Playboyhandduken var ett maste, hah ;) kostade 60 kr.

#4 - - elina:

HAHAHAH vad kul :))!

gud vad mysigt, hoppas ni har det bääst :D<3

Och sen när kommer hem får ni åka på liseberg med mig och linnea?? :D:D:D:D:D

<3

#5 - - ammi:

DET SKA VI GORA ELINA! FYFAN VAD KUL! ;)

#6 - - Adela Karlsson:

Tycker om det du skrev! Roligt att se lite nyttiga grejer och inte bara det vanliga sakerna som man kan läsa om typ alltid. ;)

Till top