ammi's

HEJDÅ SVERIGE

KROATIEN 2010 Permalink5
Det här blir nog mitt sista inlägg på ett tag då,
eller ja, ungefär 10 dagar. Fast jag tar med mig
laptopen till Kroatien, så om vi fixar internet där
nere är det klart att jag bloggar! ;)

Vi kommer förresten att åka buss ner dit,
eftersom mamma är flygrädd. Och den går från Jkpg
vid 04 i natt. 24 timmars resa är det tror jag, usch!
Men när vi väl är framme, då jävlar ska jag sola,
bada och shoppa fejkmärkeskläder i massor! ;)
LÄNGTAR SOM EN LITEN JUUUDE.

Men men, måste väl packa det sista nu, så puss på
er och ha det bra i kalla/regniga Sverige, så hörs
vi igen måndagen den 5:e Juli! ;)


#1 - - Storasyster:

Ha det så JÄTTE skoj!!!

O kom fram o tebax i säkert förvar! :D

Hälsa!

Kram!

#2 - - Emma:

när jag åkte dit vare typ 32 timmar! med alla stopp och sånt. det är skit drygt ^^

#3 - - elinäääää:

Hörru! det är inte alls kallt här :)

nu när vädret äntligen har blivit bra!

Haha ni får ha det jättebra :D<3



Posen<3

#4 - - Fredrik:

ha de kul. jag kommer sakna dig <3

#5 - - ammi:

svar till Emma: ah det blev nog ungefćr 30 timmar, men vaert var det iallafall! :)



svar till Elina: ja men det ska va soligt och 30 grader hćr hela veckan, medans ni kommer ha molnigt ;)

Till top