ammi's

HEM, LJUVA HEM

KROATIEN 2010 Permalink3
Har nästan precis kommit in genom dörren
efter en 30 timmars lång hemresa från Kroatien.
Fyfan, ni ska se mina fötter alltså, dom har svullnat
och ser ut som elefantfötter p.g.a att man suttit stilla
så länge på bussen!

Skönt att vara hemma iallafall, har saknat allt med Sverige faktiskt.
Och efter att ha åkt buss igenom Danmark, Tyskland, Österrike,
Slovenien och Kroatien så var det sjukt skönt att se det gamla
vanliga när vi kom tillbaks till Sverige. Kallt var det dock
när man klev av här hemma :( Bara 16 grader?! Haha, och
då är det ändå varmt för att vara på natten i Sverige.
Där nere var det ju fortfarande 26 grader vid midnatt :(
Men jag vänjer mig väl, är ju trots allt uppväxt med kylan, haha.

Nu är det väl dock dags att krypa ner i sängen.
Vet att ni är nyfikna och vill se bilder och sånt ;)
Men nej, ni får vänta tills imorgon!
Har typ 2000 systemkamerabilder som jag ska rensa och så.
Fast... ni kan ju iochförsig få se några mobilbilder som
smakprov tills imorgon! :)


Min sjuukt snygga bikinirand från underdelen, haha :(


Nåt ställe i Kroatien som jag inte minns vad det hette?


Sjukt klart vatten var det på det placet iallafall,
ser ut som fiskarna är i luften vafan?


Paradiset, japp.
#1 - - Big sis:

Välkomna hem!

Guuuu' sicket blått vatten! Major suck! :D

Längtar efter att få se lite fler bilder!

Kram!

#2 - - ammi:

Tack :)

Ja vattnet var helt sjukt fint! ;o

Fast på just det stället fick man

tyvärr inte bada :( det var ngn sälsynt sjö.

#3 - - Big sis:

Det var juh synd! Men fullt förståeligt. Börjar folk bada där så kanske det inte kan hålla sig så fint!? Vi människor är väldigt bra att förstöra allt fint. :)

Till top