ammi's

MÅR BÄTTRE NU

ME, MYSELF & I Permalink6
Ingen feber, bara lite hosta och snuva. Även matlusten
är tillbaka. Skojar inte asså, har fan levt på saft dessa
5 dagar, mat var det sista jag var sugen på :o

Och nu när man bara legat i soffan/sängen i flera dagar,
är jag riktigt taggad på att göra massa saker jag inte kunnat.
Typ dra ut i värmen, shoppa, sola, träffa Fredrik ♥

Så får se vad jag kan hitta påå. Fredrik har precis blivit sjuk,
jag har antagligen smittat honom :( Men tror jag drar hem till
honom en sväng, och sen kanske drar och shoppar & solar.
Det var ju ett tag sen, man bleknar snabbt.

Sist jag solade. Uppenbart att jag älskar neonrosa?
#1 - - Storasyster:

Skönt att höra att du äntligen mår bättre!!

Själv mår jag väl sådär. Vet inte om jag håller på att bli sjuk eller vad det är som lurar i kroppen?!

Har varit hos läkar'n. Fast för ngt helt annat. Har varit o bränt bort ett par födelsemärken. Bl.a ett i huvudet så nu är halva huvvet bortdomnat. Inget ovanligt med andra ord. Hehe!

Sådär ser INTE jag ut när jag ligger i solariumet! Haha!!

Var försiktig med solandet! Det är farligt faktiskt. Ligger på samma 'farlighets lista' som rökning. Bara så du vet. =))

#2 - - ammi:

Jaså? Usch det lät inte gött, med bortbränning av födelsemärken alltså :o Hoppas ditt huvud blir som vanligt snart igen då, haha!



Ja jag vet att det inte är bra att sola,

jag kanske solar i genomsnitt 1-2 ggr i månaden bara :)

#3 - - Emma:

Vart solar du? :)

#4 - - ammi - svar till emma:

på suntrip här i mullsjö :)

ligger typ bakom gymnastikföreningen!

#5 - - Storasyster:

Heter stället Suntrip?

Hahahaa!!!!

#6 - - ammi - svar till sofia:

ja, vadåra? haha :D

Till top